Regulamin
Rezerwacja BooksyRegulamin
Rezerwacja BooksyRegulaminy
Regulamin Atelier Bella Capelli
REGULAMIN ATELIER BELLA CAPELLI
Niniejszy Regulamin stanowi ogólne warunki usług świadczonych w Atelier Bella Capelli oraz odsprzedaży kosmetyków. Decydując się na usługę klient akceptuje poniższy regulamin.
- Atelier Bella Capelli otwarte jest od pon-pt w godzinach 8:00-20:00 i w soboty w godzinach 6:30 do 14:00
- Ceny zawarte w cenniku i na stronie nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie.
- Atelier Bella Capelli nie ponosi odpowiedzialności za nie zapoznanie się przez klienta z cennikiem.
- Zakres pracy i zużytych produktów zależy od indywidualnych predyspozycji oraz potrzeb Klienta, dlatego o szczegółowej cenie usługi Klient zostanie poinformowany przed rozpoczęciem zabiegu.
- Zakup usługi w Atelier Bella capelli jest równoznaczny ze złożeniem przez klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwskazań zdrowotnych i medycznych do wykonania usług oferowanych przez Atelier, oraz że zapoznał się z cennikiem i z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Ewentualne konsekwencje Klient ponosi na własną odpowiedzialność.
- Personel Atelier Bella Capelli nie odpowiada za działania i zachowanie Klienta, który wykonuje niewłaściwe czynności na podstawie informacji zebranych w internecie np. płukanie włosów octem lub roztworem z sodą oczyszczoną itp. Również w przypadku porad od osób trzecich, które nie posiadają wiedzy na temat produktów Sinesia, Alfaparf Milano, CHI Farouk i Keratynowe wygładzenie włosa Lisse Design, a praktykują tzw. domowe sposoby teoretycznie ulepszające.
- W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, pracownik ma prawo odmówić jego przeprowadzenia lub zmienić termin rezerwacji.
- Przeciwwskazaniem do wykonania usługi są włosy w bardzo złym stanie oraz włosy przedłużane.
- Dzieci (wiek do lat 9) – tylko w obecności oraz pod stałą opieką osoby towarzyszącej osobie poddanej zabiegowi. Atelier nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w gabinecie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie. Zakaz zabaw i biegania w salonie! Wymagamy absolutnego spokoju oraz ciszy w trakcie wykonywania usług przez personel.
- Reklamacje – Priorytetem w naszym salonie jest bardzo wysoka jakość obsługi Klienta. Staramy się jak najlepiej spełniać Państwa oczekiwania w zakresie świadczonych usług. Reklamacje mogą zostać zgłoszone w trybie 24h od chwili wykonania usługi i tylko osobiście w naszym salonie. Reklamacje mogą dotyczyć tylko i wyłącznie sytuacji, kiedy fryzjer wykona niewłaściwe strzyżenie lub w przypadku koloryzacji, jeżeli kolor wyjdzie o 3 tony w odcieniu innym, niż ustalonym podczas konsultacji. Wówczas klientowi przysługuje prawo do wykonania poprawki.
- Nie uwzględniamy reklamacji fryzur okolicznościowych, upięć, fryzur ślubnych itp. po wyjściu z Atelier Bella Capelli.
- Reklamacje które nie zostaną uwzględnione po wykonaniu usługi to: brak pielęgnacji włosów wg zaleceń fryzjera, stosowanie niewłaściwych kosmetyków, niewłaściwe lub nadmierne używanie narzędzi termicznych tj. prostownica, lokówka itp., mycie lub nawilżenie włosów w słonej wodzie morskiej, narażenie włosów na silne/nadmierne promieniowanie UV. (dotyczy to również kertynowego wygładzenia włosów)
- Informujemy, że dobra osobiste naszych pracowników podlegają ochronie prawnej, w związku z czym apelujemy, aby składana przez Państwa reklamacja odpowiadała wymogom prawa. Wolność słowa, w tym głoszenia poglądów, podlega takim ograniczeniom, jakie są niezbędne do ochrony między innymi dobrego imienia osób trzecich. Przepisy Prawa w UK stoją na straży szacunku, dobrego imienia i godności każdej osoby. Zabronione są m.in. zachowania, polegające na poniżaniu innych w opinii publicznej lub też narażające na utratę zaufania potrzebnego do wykonywania danego zawodu. Zakazane jest również używanie w stosunku do innych osób słów powszechnie uznanych za obraźliwe, wulgarne, mających na celu ośmieszenie lub skompromitowanie danej osoby.
- Promocje i rabaty nie łączą się.
- Za przedmioty pozostawione w Atelier Bella Capelli, Atelier nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
- Wizyta może zostać umówiona telefonicznie, poprzez aplikację Booksy lub osobiście. Na zarezerwowane zabiegi należy zgłaszać się w wyznaczonym czasie. W przypadku znacznego spóźnienia na zabieg, może nastąpić konieczność skrócenia zabiegu lub odmowa jego wykonania.
- Klient powinien każdorazowo poinformować Atelier telefonicznie, przez booksy o konieczności zmiany terminu lub odwołania umówionej wizyty bądź zabiegu, najpóźniej 24 godzin przed planowaną wizytą. W przypadku, gdy Klient nie stawi się na umówioną wizytę lub gdy nie zostanie odwołana w odpowiednim czasie, przy umawianiu kolejnej wizyty będzie pobierana dodatkowa opłata 50% ceny danej usługi.
- Atelier może, po uprzednim poinformowaniu Klienta, odmówić wykonania usługi nieprawidłowo wybranej przez Klienta podczas rezerwacji online.
- Atelier posiada w swojej ofercie bony prezentowe. W przypadku braku odwołania zarezerwowanego terminu zabiegu bądź wizyty w ramach bonu prezentowego przed upływem 24 godzin przed zabiegiem, usługę tę uznaje się za wykonaną, a kwota odpowiadająca cenie zabiegu ustalona w cenniku, bądź indywidualnie z klientem, podlega potrącenia z bonu 50%. W uzasadnionych przypadkach i wyjątkowych sytuacjach losowych, dopuszcza się możliwość przedłużenia bonu lub zamiany usług po indywidualnej konsultacji z personelem Atelier.
- Na terenie Atelier Bella Capelli zakazane jest: palenie papierosów, zażywanie środków odurzających, wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych, handel, akwizycja, głośne niekulturalne zachowanie, korzystanie z urządzeń bez zgody personelu Atelier, wnoszenie urządzeń rejestrujących obraz oraz dźwięk.
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za zawinione uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia Atelier.
- Atelier nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione poza wyznaczonym miejscem do przechowania bez nadzoru. Nie odpowiadamy za rzeczy skradzione na terenie Atelier przez obce osoby.
- Prosimyo przemyślane zakupy w Atelier Bella Capelli, nie przyjmujemy zwrotu ani nie dokonujemy wymiany zakupionych produktów.
- Atelier Bella Capelli zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Regulamin ważny do odwołania przez Właściciela.
Regulamin Promocyjny
Regulamin Promocji Atelier Bella Capelli „Karta Stałego Klienta”
- Organizatorem akcji promocyjnej „Karta stałego Klienta” jest Atelier Bella Capelli, zwane dalej „Organizatorem”
- Warunkiem udziału promocji jest wykonanie w Atelier Bella Capelli dowolnej płatnej usługi fryzjerskiej
- Celem promocji jest nagradzanie klientów (dalej jako: „Uczestników”) pieczątkami, które gromadzone są na Karcie Klienta Atelier Bella Capelli
- Po uzbieraniu odpowiedniej liczby pieczątek Uczestnik nabywa prawo do uzyskania dwóch zniżek:
- 5 pieczątek – 10% rabatu
- 10 pieczątek – 20% rabatu
- Warunkiem skorzystania z promocji jest posiadanie oryginalnej Karty Stałego Klienta z odpowiednią liczbą pieczątek
- Zgromadzone przez Uczestnika pieczątki nie podlegają wymianie na gotówkę
- Karta ma charakter osobisty i nie może być użyczana bądź odstępowana innym osobom
- Promocja nie łączy się z innymi w zakresie przyznawanych zniżek tzn. nie można jednocześnie skorzystać ze zniżki oferowanej za pieczątki zebrane na Karcie Stałego Klienta i zniżki oferowanej z tytułu innej promocji
- Promocja rozpoczyna się 10.04.2018 i trwa do 30.11.2022 z wyłączeniem okresu świątecznego tj. kwietnia oraz grudnia
- Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany warunków promocji w trakcie jej trwania
- Promocję można zrealizować w poniedziałki od 8.30 do 15, od wtorku do piątku od 8.30 do 20 oraz soboty od 6.30 do 15
- W przypadku zaistnienia zdarzeń nieobjętych niniejszym regulaminem ostateczny głos rozstrzygający posiada Organizator
Regulamin Atelier Bella Capelli korzystania z „Ulotek Promocyjnych”
- Organizatorem akcji promocyjnej „Ulotki Promocyjne” jest Atelier Bella Capelli, zwane dalej “Organizatorem”
- Warunkiem udziału w promocji jest okazanie „Ulotki Promocyjnej”
- Promocje nie łączą się z innymi w zakresie przyznawanych zniżek tzn. nie można jednocześnie skorzystać ze zniżki z „Ulotki Promocyjnej” i zniżki oferowanej w innej promocji
- Promocja trwa od 01.02.2019 do 30.11.2022 z wyłączeniem miesiąca 04.2022
- Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany warunków promocji w czasie jej trwania
- W przypadku zaistnienia zdarzeń nieobjętych niniejszym regulaminem ostateczny głos rozstrzygający posiada Organizator