25 stycznia 2018

Regulamin Atelier Bella Capelli

Niniejszy Regulamin stanowi Ogólne Warunki usług świadczonych w Atelier Bella Capelli oraz odsprzedaży kosmetyków. Decydując się na usługę klient akceptuje poniższy regulamin.

 

  1. Atelier Bella Capelli otwarty jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 – 19:00 i w soboty w godzinach 8:00 -14:00
  2. Ceny zawarte w cenniku i na stronie nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie.
  3. Atelier Bella Capelli nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez klienta z cennikiem.
  4. Zakres pracy i zużytych produktów zależy od indywidualnych predyspozycji oraz potrzeb Klienta, dlatego o szczegółowej cenie usługi Klient zostanie poinformowany przed rozpoczęciem zabiegu.danego zabiegu.
  5. Personel Atelier Bella Capelli nie odpowiada za działania i zachowanie Klienta, który wykonuje niewłaściwe czynności na podstawie informacji zebranych w intrenecie np. płukanie włosów octem lub roztworem z sodą oczyszczoną itp. Również w przypadku porad od osób trzecich, które nie posiadają wiedzy na temat produktów Alfaparf Milano, CHI Farouk i Keratynowe wygładzenie włosa Lisse Design a praktykują tzw. domowe sposoby teoretycznie ulepszające.
  6. Klienci, którzy mają problemy alergiczne i nie korzystały jeszcze z usług Atelier lub nie stosowały produktów firm Alfaparf Milano, CHI oraz Lisse Design zostaną poddane wykonaniu właściwego testu 24h przed wykonaniem właściwej usługi. Regularni Klienci Atelier, którzy mają problemy alergiczne nie muszą dokonywać testu za każdym razem, natomiast mają obowiązek poinformować personel Atelier wszelkich problemach.
  7. W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, pracownik ma prawo odmówić jego przeprowadzenia lub zmienić termin rezerwacji.
  8.  Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie. Zakaz zabaw i biegania w Salonie! Wymagamy absolutnego spokoju oraz ciszy w trakcie wykonywania usług przez personel.
  9. Reklamacje – Priorytetem w naszym salonie jest bardzo wysoka jakość obsługi Klienta. Staramy się jak najlepiej spełniać Państwa oczekiwania w zakresie świadczonych usług. Reklamacje mogą zostać zgłoszone w trybie 24h od chwili wykonania usługi i tylko osobiście w naszym salonie. Reklamacje mogą dotyczyć tylko i wyłącznie sytuacji, kiedy fryzjer wykona niewłaściwe strzyżenie lub w przypadku koloryzacji, jeżeli kolor wyjdzie o 3 tony w odcieniu inaczej, niż w palecie kolorów. Wówczas klientowi przysługuje prawo do wykonania poprawki.
  10. Reklamacje które nie zostaną uwzględnione po wykonaniu usługi to: brak pielęgnacji włosów wg zaleceń fryzjera, stosowanie niewłaściwych kosmetyków, niewłaściwe lub nadmierne używanie narzędzi termicznych tj. prostownica, lokówka itp., mycie lub nawilżenie włosów w słonej wodzie morskiej, narażenie włosów na silne/nadmierne promieniowanie UV.
  11. Nie zwracamy pieniędzy w ramach reklamacji. Każda forma i próby wyłudzenia pieniędzy (fikcyjne i nieprawdziwe reklamacje) zostaną natychmiast zgłoszone do właściwego organu i na Policję.
  12. Promocje i rabaty nie łączą się.
  13. Za przedmioty pozostawione w Atelier Bella Capelli, Atelier nie ponosi żadnej odpowiedzialności
  14. Za usługi świadczone w Atelier Bella Capelli można płacić TYLKO GOTÓWKĄ.
  15. Wizyta może zostać umówiona telefonicznie lub osobiście. Na zarezerwowane zabiegi należy zgłaszać się w wyznaczonym czasie. W przypadku znacznego spóźnienia na zabieg, może nastąpić konieczność skrócenia zabiegu lub odmowa jego wykonania.
  16. Klient powinien każdorazowo poinformować Atelier (telefonicznie lub osobiście) o konieczności zmiany terminu lub odwołania umówionej wizyty bądź zabiegu, najpóźniej 12 godzin przed planowaną wizytą. W przypadku, gdy Klient trzykrotnie nie stawi się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej wizyty pracownik ma prawo zapisać Klienta na czarną listę lub skreślić Klienta z listy Atelier.
  17. Atelier posiada w swojej ofercie bony prezentowe. W przypadku braku odwołania zarezerwowanego terminu zabiegu bądź wizyty w ramach bonu prezentowego przed upływem 24 godzin przed zabiegiem, usługę tę uznaje się za wykonaną, a kwota odpowiadająca cenie zabiegu ustalona w cenniku, bądź indywidualnie z klientem, podlega potrącenia z bonu 50%. W uzasadnionych przypadkach i wyjątkowych sytuacjach losowych, dopuszcza się możliwość przedłużenia bonu lub zamiany usług po indywidualnej konsultacji z personelem Atelier.
  18. Na terenie Atelier Bella Capelli zakazane jest: palenie papierosów, zażywanie środków odurzających, wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych, handel, akwizycja, głośne niekulturalne zachowanie, korzystanie z urządzeń bez zgody personelu Atelier, wnoszenie urządzeń rejestrujących obraz oraz dźwięk.
  19. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za zawinione uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia Atelier.
  20. Atelier Bella Capelli zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Regulamin ważny do odwołania przez Właściciela.